דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופש ספא ליעדים וטיולים שונים 

מאת    [ 17/11/2013 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2137 פעמים ]

לא משנה היכן אתם מטיילים ברחבי הארץ, זה תמיד רעיון טוב ללכת לספא כדי לקבל טיפולים מפנקים וכך להעצים את ההנאה והחוויה. אבל כדי לקבל את הטוב ביותר, חשוב לבחור נופש ספא שיתאים לסוג הטיול שעושים. לצורך הדוגמא, במהלך חופשה בתל אביב נהוג ללכת הרבה, ולא לקחת את האוטו או להשתמש בתחבורה הציבורית (זה חסכוני, מהיר ויעיל יותר). משום שאתם הולכים כל כך הרבה, כדאי יהיה שבתום הטיול שלכם תקבלו בספא עיסוי רגליים עמוק שימנע נפיחות וכאבים.

עוד דרכים לשלב את הספא עם הטיול שלכם: בירושלים קר מאוד בחורף, הרבה יותר ממקומות אחרים, אז אם אתם מתכננים לכם חופשה בירושלים בעונת החורף, עם המשפחה או עם החברים, כדאי שבסוף הטיול תעשו עיסוי עם אבנים חמות או שמנים, שיחממו לכם את הגוף ויעזור להפחית את הנזק שהקור אולי עשה לעור שלכם.

אם אתם עושים חופשה באזור מלוכלך מאוד, ואתם ישנים באוהל בטבע, בלי תנאי מגורים, בלי מקלחת וכדומה, תוכלו לקבל בספא הקרוב לאזור בו אתם מטיילים טיפול פילינג שינקה את העור שלכם ויסיר את התאים המתים.

אם החופשה שאתם מתכננים כוללת מאמץ פיזי גבוה מהרגיל, נופש ספא מציע מגוון רחב של עיסויים עמוקים, שבדרך כלל הספורטאים אוהבים לקבל אחרי פעילות ספורטיבית מאומצת. בין הטיפולים השונים יש עיסוי רקמות עמוקות ועיסוי במקלות במבוק טאי די.

אם כן, תוכלו תמיד למצוא טיפולים שיתאימו לסוג הטיול ולסוג הפעילות הגופנית שתעשו במהלך החופשה שלכם. לפני שאתם מזמינים את הטיפולים, תכננו את מסלול הטיול שלכם, ובחרו את הספא הקרוב ביותר לאזור הזה. למשל, אם אתם מתכננים לטייל בטבריה, תוכלו לעשות גיחה לחמת גדר, ואם אתם מטיילים בעמק יזרעאל, תוכלו ללכת לספא במושב כפר ברוך או בקיבוץ מזרע. אם כן, בחירת האזור והמסלולים הרצויים היא השלב הראשון.

סוג וכמות הטיפולים שתוכלו לקבל בתום הטיול שלכם תלוי בתקציב שלכם. אם אתם עושים טיול רגלי ולנים בשטח, האפשרויות שלכם הן רבות, כי כל הטיול שלכם הסתכם בעלות של כמה מאות שקלים (על אוכל ודלק). אז אל תהססו לפנק את עצמכם בעיסוי שוודי או ארומתרפי, עיסוי קרקפת הודי, רפלקסולוגיה, איור ודה, עיסוי צדפות ועוד.

מי שהשקיע המון כסף בטיול, ולא נשאר לו הרבה כדי להשקיע בטיפולי ספא, כדאי שיבחר את הטיפולים שיעזרו לו במה שחשוב לו יותר, למשל עיסוי עמוק באזורים הכואבים בגוף, הילינג לריפוי הגוף והנפש וכדומה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב